گري مِدل به اينتر پيوست
آپلود عکس
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت


تیم فوتبال اینتر در سایت اینترنتی خود اعلام کرد که گری مِدل، هافبک شیلیایی و ملی‌پوش تیم کاردیف‌سیتی به جمع شاگردان والتر ماتزاری ملحق شده است.
به نقل از تسنیم، اینتر از مدت‌ها پیش خواهان عقد قرارداد با مِدل بود و اکنون گفته می‌شود که این تیم موفق شده هافبک 27 ساله کاردیف را با قراردادی 11.5 میلیون یورویی به خدمت بگیرد.
مِدل در ابتدای فصل گذشته از تیم سویای اسپانیای با قراردادی 13.5 میلیون پوندی به کاردیف پیوست اما پس از سقوط این تیم به دسته اول فوتبال انگلیس قرارداد خود را فسخ کرده و راهی اینتر می‌شود. برخلاف ناکامی‌هایش در رده باشگاهی، مِدل در رده ملی به همراه تیم ملی شیلی در جام جهانی 2014 عملکرد خوبی داشت و با نقش مؤثری که در میان قرمزپوشان آمریکای جنوبی داشت،‌ نراتزوری را به جذبش ترغیب‌تر کرد.
مِدل از چند روز پیش راهی ایتالیا شده و تمریناتش را با اینتر آغاز کرده بود اما نراتزوری امروز به طور رسمی خبر پیوستن وی را به جمع شاگردان ماتزاری تأیید کرد.
مِدل که 61 بازی ملی در کارنامه‌اش دیده می‌شود، دوران بازیگری خود را با تیم اونیورسیداد کاتولیکا شیلی آغاز کرد کرد و در سال 2009 به تیم بوکاجونیورز آرژانتین محلق شد. او پس از دو فصل حضور در این تیم راهی اروپا شد و دو فصل برای سویا توپ زد و پس از آن به کاردیف پیوست.





:: موضوعات مرتبط: فوتبال , نقل و انتقالات اروپا , اخبار , ,
:: بازدید از این مطلب : 626
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : علی چاوشی مرند
ت : پنج شنبه 23 مرداد 1393
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








تبلیغات
موضوعات
صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی